F.A.Q.


Hoe kan ik jullie bereiken?
We zijn bereikbaar via volgende kanalen:
• mail: welcome@valkevleug.be
• telefoon: +32 3 337 84 94 tussen 9u en 18u, enkel op weekdagen
• live chat op valkevleug.be
Facebook of Instagram
Hoe bestel ik online?
Ontdek onze cuvées en wijnbelevingen. Wil je iets bestellen of reserveren? Selecteer je gewenste aantal en voeg het toe aan je winkelwagen. Vervolgens ga je door naar afrekenen en kan je je gegevens invullen voor levering en betaling. Je ontvangt een bestel- en betaalbevestiging in je mailbox.
Hoe kan ik betalen?
We zijn soepele mensen. Kies zelf hoe je liefst betaalt uit deze mogelijkheden:
• Mastercard
• Visa
• Bancontact
• Paypal
• Bankoverschrijving
We werken met veilige betalingen en SSL certficaten, waardoor je betaalgegevens veilig zijn!
Wat als de wijn tegenvalt?
Dat zouden we jammer vinden, maar kan eens gebeuren. Dan willen we graag je feedback horen via mail (welcome@valkevleug.be) en bekijken we hoe we het kunnen oplossen. Heb je nog flessen over van de wijn, dan kan je die ruilen voor een andere wijn. Je kan natuurlijk ook altijd je geld terug vragen.
Hoe snel ontvang ik mijn levering?
Je ontvangt je levering binnen de 3 à 5 werkdagen. Sneller nodig? Bel of mail ons via welcome@valkevleug.be en we bekijken wat er mogelijk is.
Hoe leveren jullie?
Je mag je bestelling verwachten via één van onze eigen chauffeurs. Zij zorgen voor de levering aan je voordeur.
Wat zijn de leveringskosten?
De leveringskosten zijn helemaal gratis.
Waar leveren jullie?
Overal, maar België en Nederland zijn standaard. Voor andere bestemmingen berekenen we de leveringskost op vraag. Bel of mail ons via welcome@valkevleug.be voor meer details.
Staat het antwoord op je vraag er niet tussen?
Stuur ons gerust je vraag via welcome@valkevleug.be of bel ons. We zijn er om je te helpen!

Copyright © 2024 Valke Vleug. All rights reserved.